Nabór na stanowisko
kierownik Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Bpa Stanisława Stefanka w Kolsku ogłasza nabór na stanowisko
Kierownik Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego – 1 ETAT
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Do zadań Kierownika Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego będzie należało między innymi wykonywanie następujących obowiązków:
- Umiejętność organizacji pracy podległego zespołu i nadzór nad realizacją jego zadań,
- Dbałość o zapewnienie mieszkańcom Domu odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających oraz nadzór nad prowadzeniem zajęć rehabilitacji społecznej,
- Przestrzeganie i nadzór wykonywania przepisów sanitarno- epidemiologicznych
- Nadzór nad procesem wprowadzania nowo przybyłych mieszkańców w środowisko społeczności Domu.
- Koordynacja prac pracowników Działu nad opracowywaniem indywidualnych planów wspierania mieszkańca i wdrażaniem go w życie,
- Opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji, itp. dokumentów dotyczących merytorycznej działalności podległego personelu (niezbędnych do zabezpieczenia prawidłowej organizacji i wyników pracy).
- Ścisła współpraca z podmiotami realizującymi zaopatrzenie mieszkańców w leki, środki pomocnicze i inne niezbędne artykuły medyczne,
- Organizowanie pracy na poszczególnych stanowiskach pracy zgodnie z zaplanowanym wcześniej harmonogramem, comiesięczne opracowywanie grafików pracy dla poszczególnych grup zawodowych z uwzględnieniem przepisów kodeksu pracy.
- Opracowywanie programów szkolenia i prowadzenie szkoleń wewnętrznych ukierunkowanych na pogłębienie wiedzy i praktyki w zakresie czynności opiekuńczych
- Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie artykułów przemysłowych, higienicznych i chemicznych oraz środków ochrony indywidualnej.
Warunki pracy na stanowisku
- Praca wymagająca kontaktu z pracownikami, mieszkańcami.
- Praca wymagająca obsługi komputera.
- Konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji.
- Dyspozycyjność.
Wymagania niezbędne, konieczne do pracy na stanowisku
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk społecznych, nauk humanistycznych, nauk medycznych.
- Staż pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowisku kierowniczym.
- Znajomość przepisów prawa związanych z organizacją pomocy społecznej, a w szczególności: ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901, 1693, 1938, 2760, z 2024 r. poz. 743.), rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2018 poz. 734), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie zajęć rehabilitacji społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Dz.U. 2015 poz. 250)
Wymagania dodatkowe
- Mile widziane dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje związane z opieką nad osobami przewlekle psychicznie chorymi.
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Umiejętność pracy w zespole.
- Biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych,
- Odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego personelu.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny.
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
Termin i miejsce składania dokumentów
Oferty należy przesyłać na adres:
Instytut Medyczny im. Jana Pawła II w Szczecinie, al. Wyzwolenia 52, 71-506 Szczecin
lub przesłać ofertę drogą mailową na adres: mrydzynska@insmed.com.pl
w terminie do dnia 31.07.2024 r.
Uwaga:
O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni przez podane dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w DPS
Administratorem Danych Osobowych jest Instytut Medyczny im. Jana Pawła II z siedzibą w Szczecinie, al. Wyzwolenia 52,
informuję Pana/Panią o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego RODO) oraz na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe: Instytut Medyczny al. Wyzwolenia 52, 71-506 Szczecin, e-mail: mkrawczyk@szpitalrkb.pl
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.